måndag 17 november 2014

Update

Bad blogger haha. Nä, men blev lite paus från bloggandet igen. Ska försöka skärpa mig!
Sen sist har jag..

-träffat Fab 5 i Åbo
-firat Malins 25-årsdag med en mycket lyckad dagskryssning till Tallinn
-firat farsdag & pappas födelsedag med mat på Santa Fe
-varit till Borgå och hälsat på mommo&mofa
-skrivit praktikrapport
-haft filmkväll med Malin & Anette
-fyndat på klädbytardagen i Ekenäs
-fixat staket, nästan bara porten som saknas nu!
-varit hit och dit med Maya, hon åkte med till Åbo med tåg, var med till Borgå och strövat i skogen nästan alla dagar
-ÄNTLIGEN laddat upp mer bilder från utbytet till FB. Bara interrailen kvar att gå igenom då...

Här kommer några bilder från när Marre var och hälsade på, vi hyrde en bil och körde Rijeka- Zadar-Split- Makarska-Dubrovnik-Sibenik-Rijeka.

Vi i Dubrovnik
Krka National Park
Sex dagar i maj, många kilometer och en massa fina landskap. Hade lite problem med bilen, akkun tömdes tre gånger så fick starta med kablar två gånger och en gång fick vi hjälp att skuffa igång bilen. Det löste sig sedan (efter ett stopp mitt i gamla stan i Dubrovnik...) genom att vi fick en ny bil från biluthyrningsfirman.


Dinner i Split

Dubrovnik

Dubrovnik Old Town

Plitvice Lakes


Ska slänga ihop några inlägg om utbytet och interrailen snart, innan jag glömmer allt! Dagens program ser ut som följande: skriva praktikrapport, öva på en sång jag ska sjunga på ett bröllop i januari, gå ut med monstret till skogen & träna lite med henne, fixa staket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar