lördag 11 april 2015

Update

Slutarbete: Mindre än en vecka till deadline. Typ 7/11 kapitel helt klara. 1 kapitel som kräver bara lite jobb, 1 som är ganska så klart och två som är lite jaa... halvfärdiga. Att jag aldrig lär mig börja i tid. Ledig söndag & måndag vilket innebär sista träff med handledare och skrivaskrivaskriva.

Praktik: Tre veckor av fyra gjorda av sista praktiken, 4 dagar jobb kvar nästa vecka då jag nu jobbat sex dagar i sträck. Jättebra timat verkligen med praktik och slutsprut med slutarbetet samtidigt :)))) har varit en lärorik praktik, har inte jobbat på hotell tidigare så det har varit intressant.

Sommarjobb: Fick veta den här veckan att jag får sommarjobb på turistinfo i Fiskars, great success!

Badrumsremppa: Vårt badrum har renoverats nu i ca en vecka, spånskivor bytts ut på väggarna, golv och väggar kaklats om, varmvattenberedare bytts. Nästa vecka borde det vara klart, bara elektrikern hinner koppla allt. Golvet blir mörkgrått, 10 x 10 cm kakel, 3 väggar med vitt 20 x 30 cm kakel och en vägg målas grå. Bilder kommer då det är klart!

Övrigt: Hade (och har ännu kvar lite) flunssa hela förra veckan. Maya bet av min datorsladd igår. Träffade Malin & Anette (& Amanda) idag för promenad och kaffe.

Mycket annat hinner man inte med då man har praktik och slutarbete på gångs samtidigt. Ser så framemot nästa lördag, då är praktiken slut, arbetet inne och det blir Åbo med syster, ska gå och se på KAJ på ÅST! Då ska det drickas skumpa, det är då säkert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar