tisdag 12 maj 2015

NOT SO BAD

Blev en liten bloggpaus, mycket hade mycket på gång under slutet av april.
Detta har jag hunnit med: 

Skrivit klart och presenterat slutarbetet
Lämnat in tryckt version till skolan + laddat upp arbetet på nätet
Skrivit praktikrapport
Läst skolböcker och skrivit reflektioner
Spenderat några dagar i Åbo och även inlett vappenfirandet där
Firat resten av vappen i Svartå
Haft oproduktivaste dagen på länge den första maj
Varit i Turkiet 4-10.5 med Hanna
Kollat på ishockey, även i Turkiet
Haft introduktion till jobbet i Fiskars nu två dagar, börjar på fredag!

Kommer alltså att jobba på nyöppnad turistinfo i Fiskars nu från och med fredag till slutet av september. Ser fram emot sommaren, hoppas få använda många språk och lära mig mycket. Miljön sen är ju helt otrolig, finns inte många finare ställen i Raseborg. Som bäst skriver jag på den sista bokreflektionen, när den är gjord ska jag skicka in den sista kursprestationen och därmed borde jag ha alla 210 studiepoäng som restonomexamen innebär. 12 juni blir det dimission och sen är jag färdig restonom! Så just nu känns livet ganska så bra, efter en vecka solsken, jobb inom branschen för fyra månader plus examen i bagaget om en månad.
 Life´s good. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar