torsdag 4 juni 2015

Waddap

Hejhej,
blev nästan en månads paus här igen. Ska försöka skärpa mig och skriva oftare. Sen sist då, vad har hänt? Jaa, en av orsakerna till att jag över huvudtaget har en blogg är att jag kan kolla tillbaka och minnas vad jag har gjort. Inga blogginlägg=inget minne av vad som hänt typ igår. Nåja, spontant kommer jag på;

-jobbat ca tre veckor på turistinfon
-kollat ESC med Marre (semi 1), systrar (semi 2) och ett helt gäng på en stuga i Tenala (finalen). Måns <3
-varit på Pamelas studentdimission
-ordnat överrasknings-grillkväll åt Sonja med flickorna
-lagat sparris för första gången
-återhämtat mig från Turikiet-resan och börjat på processen att kräva (och få) tillbaka pengar
-färgat håret orange
-försökt leva nyttigare och börjat länkka
-gått på hundkurs med Maya
-fått inbjudan till min dimission nästa veckas fredag
-fiskat för första gången i år

Och ja, måste erkänna att jag fick ihop denna lista med hjälp av instagram och foton på min telefon. Hjälp vilket dåligt minne jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar