fredag 20 november 2015

En lista

Blir en liten get to know me-lista, försöker hålla igång mitt bloggande men det går sådär. 

Hur gammal är du?
24, fyller 25 i februari. Say what? När hände det liksom?

Hur gammal känner du dig?
Lite på 20, 21-22 typ?

Var bor du?
I ett gult hus i Svartå, Raseborg.

Vad har du gjort idag?
Varit morgontrött, slöat i sängen en timme före jag steg upp, gått på promenad med Maya, duschat, ätit lunch, jobbat, gjort mat, ätit, kollat PH. Sitter just nu i soffan med Maya och kollar på Friends. Varför har jag inte sett den serien tidigare?

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Finns ju nåt fint med alla, och är glad att vi har fyra årstider i Finland. Gillar dock våren mest, då börjat det bli ljust, man kan sitta ute, planera inför sommaren. Man ser mer människor och folk är mer positiva.

Är du beroende av någonting?
Telefonen och kaffe.

Vilken är din favoritaffär?
Svårt. Med min budget får det väl bli H&M, Gina, Bikbok och Monki.

Är du en morgon- eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska! Är så dålig på att stiga upp tidigt. 

Är du blyg?
Ibland med nya människor, med folk jag känner-nepp.

Vad heter du i andranamn?
Regina Elisabeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar