torsdag 12 juli 2012

2

Ligger hemma med huvudvärk och feber. Great. Kollar på Pretty Litte Liars, riktigt bra serie. Ska se på nyaste True Blood sen, yay.


Började kolla runt på weheartit, man fastnar! Så mycket fina bilder att man skulle vilja ladda upp alla ^^

Här kommer iaf några.





Tog random bilder, men kanske de berättar nåt om mig.

Bild 1:  Har en hund, Wilma, som är en Lancashire Heeler, (inte hon på bilden!) men har sån valpfeber just nu. Skulle helst ta en Miniatyr Bullterrier eller en Staffordshire Bullterrier. Men måste väl vänta tills jag har studerat klart, har inte riktigt tid för hundar nu. Wilma bor hemma och ser henne bara på helgerna. Synd :((


Bild 2: Älskar min pojkvän Marcus otroligt mycket. Vi har varit ihop i snart 2 år och 9 månader. I oktober blir det 3 år <3 Inte vi på bilden här heller dock :D

Bild 3: Jag älskar tatueringar, tycker att de är så sjukt vackra att se på. Är fascinerad över människor som har många tatueringar och historierna bakom dem. Har tyvärr inte några tatueringar själv (ännu) men i nåt skede kommer jag nog att ta en eller flera!

Så lite om mig, random facts. Tror jag tänker fortsätta så här, ladda upp bilder och berätta något om mig själv på det sättet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar