torsdag 19 juli 2012

Finnish summer

Har haft 2 sköna lediga dagar, på onsdag var jag och syster ju till Helsingfors och shoppade. Behärskade mig faktiskt, köpte bara ett (!!) klädesplagg! Men en del smycken, solglasögon, lite födispresenter och fina kort som jag ska hänga upp på väggen sen. På kvällen kom Anette & Robert hit på grillning och skvallras. Fint väder verkligen..tog över en timme att få allt grillat när det var så vått -.-

Idag har jag solat, varit ut och rida och var just på länk. Valde bra dag att vara ledig, soligt för en gångs skull! Men what´s up med att det inte kan vara en enda dag utan regn? Kom en skur här nyss... Läste i nyaste SOLO om SENSOMMARMODE. Jag bara jaha, har sommaren börjat ens? Helt sjukt att juli snart är slut..sen bara en månad och så blir det flytt till Åbo och studielivet igen.

En passande bild...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar