onsdag 31 augusti 2016

Latest

Vad har du gjort på senaste tiden? Har börjat studera igen! De två senaste dagarna har jag hoppat på tåget till Åbo (pendlar nämligen), haft en massa info och träffat en massa folk. Vi är nästan 50 nya socionomstuderande! På kvällarna har jag packat, flyttat, tapetserat och promenerat med doge.
Vad ser du fram emot? När vi flyttar på riktigt (hittills har vi vardagsrummet i nya huset och resen i gamla...) och fredagen, då jag har träff med ansvariga läraren för socionomlinjen och får en egen studieplan!
Vad läser du just nu? Som jag nämnde i förra inlägget har jag läst massor i sommar! Just nu läser jag Harry Potter and the prisoner of Azkaban och The coccoo´s calling, båda av J.K.Rowling.
Vad lyssnar du på? Lyssnar på x3m, random låtar på Spotify och poddar när jag åker tåg.
Vad ska du göra imorgon? Imorgon blir det att hoppa på 6.15 tåget och åka till Åbo för första riktiga föreläsningen! På kvällen blir det jobb, miten kesä meni-happening på sommarjobbet.
Vem kramade du senast? M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar