måndag 25 februari 2013

New week


Hur har din dag varit?
Som helhet ganska bra. Missade ett möte i Pargas eftersom telefonen hade stängt av sig under natten & så har jag börjat med stipendieansökningarna allt för sent. Men, fick veta att jag fick studieplats i Kroatien nästa vår och var på ett skönt yogapass.
Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Skulle ha fått mitt mellannamn, Regina. Thank God att mina föräldrar bestämde sig för Helena!
Vilket är ditt största beroende?
Facebook.
Vad gör du när ingen annan ser?
Går omkring i underkläder, sjunger för fullt, posar framför spegeln


Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
Jaa? Ordna saker, typ cdskivor, böcker, lujus osv. 
Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Dement, glömmer redan en massa saker hela tiden så skulle inte bli förvånad om jag skulle bli det.
Vad beställer du på krogen?
Cider, karpalolonkero, blåbärsshots eller billiga drinkar. 
Vilken är din största skräck?
Att någon skall dö.

Vad har du funderat över på sistone?
Stipendieansökningar, praktik, jobb.
Vad var det konstigaste som hände i helgen?
Jag höll min hand i wc:n medan någon spolade (utmaning haha)
När skäms du?
Skäms när jag gjort bort mig i fyllan, annars skäms jag inte speciellt mycket.
Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
Brukar tack och lov inte ha så farlig krabbis, men humorn brukar vara på topp, speciellt då man är med gilsen nånstans :)


Vem är den mest kända människa du talat med?
Mest känd..medlemmarna i Sturm und Drang kanske?
Vilket uttryck använder du lite för ofta?
Eeh. Jou! (som hälsningsfras)
Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Att jag liknar Per Gessle. Inte säker på att det är en komplimang dock.
Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Att jag är för lat för att motionera.
Vad gör du när du är ledsen?
Gråter. Lyssnar på sad musik.


Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Mina converse iaf, 
Har du någon gång slagit någon?
Jo, min syster då vi var mindre. Ofta med Barbiehästar heh.
Vad ser du fram emot just nu?
Att jag får mina stipendieansökningar inskickade i tid och med alla bilagor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar