onsdag 18 februari 2015

Fem

5 saker jag är bra på:
1. Att organisera
2. Inte stressa i onödan
3. Att ta ansvar
4. Prova på nya saker
5. Att fynda på loppis

5 saker jag gillar med min kropp:
1. Att den funkar på alla sätt som den ska
2. Mitt hår
3. Mina fräknar
4. Proportionerna
5. Mina naglar som växer snabbt och är tåliga

5 saker jag är stolt över:

1. Att jag åkte iväg på utbyte under studierna
2. Att jag inte är långsint eller kan vara sur på folk länge
3. Att jag och M har klarat av att ha distansförhållande i ca 3,5 år av vårt 5-åriga förhållande.
4. Att jag har tagit chansen och rest när jag haft möjlighet
5. Att jag inte är så blyg längre
Interrail -14. Tågstation i norra Italien

5 saker jag är tacksam för:

1. Mina vänner och min familj
2. Världens bästa pojkvän
3. Att jag har kunnat resa såpass mycket som jag gjort
4.  Att jag bor i ett tryggt och jämställt land
5. Att jag nu lever samboliv i ett eget hus med gemensam dogg
PGs bild. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar