torsdag 12 september 2013

Murica

Ligger hemma med feber. Mycket spännande. Dricker te och Finrexin, ser på serier. Tänkte bjuda på lite bilder från USA, kom på att jag inte har gjort det.

Var ju alltså i USA den 9-24.8 för att hälsa på Marre. Hann med en roadtrip genom 4 delstater ( North & South Dakota, Wyoming & Montana) på ca 3000 km på sex dagar. Dessutom hann jag spendera en vecka i Michigan, ND där Marre bor. Har alltid velat resa till USA och nu fick jag chansen! Kanske inte riktigt de delarna av USA jag trodde jag skulle se först, men hade det superbra. Finns mycket kvar att se och tror nog att jag kommer att resa till USA i framtiden också. Speciellt när jag fick höra det här! ;)

Platta landskap i ND



Marre & vår fiina hyrbil

Mt. Rushmore!

Deadwood, en av resans coolaste platser

Devil´s Tower i Wyoming

Allt är lite större i USA... :D


Orsaken till att jag reste till USA. Älskar dig <3

Härliga två veckor och nu är det inte mycket kvar! 7.10 landar Marre nämligen på finsk mark igen :) D.v.s. bara 3 ½ vecka kvar! Tiden har gått jättefort, can´t wait tills han är hemma igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar