måndag 2 september 2013

Summer 13

Sommarens bok: Har läst mycket den här sommaren, sånt jag läst tidigare och nytt. En helt ny bekantskap var Jussi Adler-Olsen och hans deckare, har verkligen slukat dem. Så om man ska säga en bok blir det Flaskpost från P, den första av hans böcker jag läste. 
Sommarens dryck: Har varit en ganska lugn sommar i år, men Somesby sitter ju aldrig fel. 
Sommarens motion: Cyklat till jobbet, promenerat med Wilma, ridit på Jaffa.




Sommarens äntligen: När jag kom iväg till USA.
Sommarens heldag: Det jag spontant kommer på är en lördag när vi åkte till Padva med Hanna. Sol, strand och bra sällskap!
Sommarens spel: Har spelat mycket kort den här sommaren. 
Sommarens plats Mesta delen av sommaren har spenderats i Ingå
Sommarens tittande Började kolla  på Psych och Supernational och följde med PLL säsong 4.


Sommarens hemprojekt: Flyttade om nästan alla möbler på övre våningen hemma. 
Sommarens spring: Har inte varit så mycket spring den här sommaren
Sommarens skräck: Hatar verkligen fästingar. 
Sommarens resa: Utan tvekan mina två veckor i USA! 


Sommarens fest: Midsommar på Åland, en av de få helger som många var samlade. Eller så Anettes dimission, synd att man ses så sällan nu mera hela gänget. 


Sommarens köp: Jaa, vad skulle sommarens köp vara? Kanske min klocka i rosguld som jag köpte i USA. Eller nej, USAresan såklart! 


Bilder: PG & wehearti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar