söndag 15 september 2013

WKND

Skönt med helg, även om jag kanske inte har haft den tyngsta veckan då jag varit sjuk hemma.
Anyways, fredagen gick åt till bokföring, PRmöte, lunch med Hanna och Lauras födisfest. Den sistnämda var riktigt kul, Laura hade hyrt en lokal och det hela kändes lite nostalgiskt, som en gymnastiefest. På ett bra sätt då! Tog det dock ganska lugnt eftersom jag har varit sjuk och dessutom gick sista bussen till stan före 00.

Idag har jag shoppat med Nanna, köpte ny mascara, läderrock och en rutig skjorta. Min förra läderrock har hängt med sen 2008, den börjar falla i bitar så jag tyckte det var dags för en ny. Dessutom har jag glömt den hemma i Ingå, tillsammans med en massa annat som jag skulle behöva.


Gillar mörkare färger till hösten (okej, det gör väl nästan alla?) och den grunge-inspirerade stilen. Köpte en svart långkjol för ett tag sedan, invigde den idag. Kändes lite ovant, men gillade det. Så skönt när man är i Åbo och får använda alla sina kläder! I somras sprang jag mest omkring på åkrarna i bikini & shorts så är verkligen inspirerad att sätta ihop olika outfits.



Har absolut inget inplanerat imorgon, skönt. Ska iaf ta sovmorgon, får se sen vad jag hittar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar