tisdag 18 september 2012

18 september 2012

Höll idag en verkstad/föredrag för ettorna med 3 till från klassen, vi talade i 2 timmar! Och i moron har jag lektion om kundmöten med Sandra för vårt eget team. Jag är nog lite crazy som frivilligt håller föredrag? :D Har tidigare inte alls tyckt om det, men vårt skolsystem med allt talade och eget ansvar har gjort att det inte känns lika jobbigt länge-great success!

Idag har jag också varit på ett skittungt men roligt total body conditionpass. Kommer att kännas i moron!

Dilemmar lite om när jag ska åka hem riktigt...torsdag/fredag/lördag? Ledig på fredag, men M kanske måste hem och jobba då. Stannar jag i Åbo tills lördag får jag mer skolarbete gjort, men vill ju träffa M! fast jobbar han så är det inte så stor vits att åka hem...Kanske måste ta och höra vad M tycker om saken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar