tisdag 25 september 2012

Love

Piglet: How do you spell love?Pooh: You don´t spell it, you feel it.


Just nu känns allt bra, älskar min pojkvän och mina vänner. Känns bra att man både har de gamla vännerna, men också blir allt närmare med alla nya. Så kul när man klickar helt med nån och man bara frågar sig varför man inte har umgåtts tidigare? Är stolt över mig själv, brukar ha svårt att börja tala med folk men har skärpt mig :)) Allt känns bara så happyhappy nu, det här kommer att bli ett bra skolår. Sommaren/hösten  har varit en nystart på många sätt, allt kommer att och har redan till stor del förändrats till det bättre. Ser fram emot året och allt som det för med sig!

2 kommentarer:

  1. jag tycker också det e roligt då vi i klassen kommer närmare varann hela tiden :) (om de va det du syfta på!)

    SvaraRadera