onsdag 12 september 2012

Bored

Du heter: Helena
Smeknamn: Hellan

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Nästan vad som helst som låter sorgligt, t.ex. Saknar dig mindre och mindre-Melissa Horn, Veronica Maggios låtar och mycket svenskt helt enkelt.
Beroende av:
Vet inte om jag är direkt beroende av något, te kanske. 
Vad tror folk om dig?
Att jag är tyst och tråkigt snäll kanske?
Vad får du oftast komplimanger för?
Min sångröst, min klädstil.
Hur imponerar man på dig?
Man är sig själv, gör det man brinner för och skiter i vad andra tycker.
Brukar du skratta för dig själv?
Jo, ofta. Och också åt mig själv.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Ett långt sms om vad de gjorde på ryskan och vad de fick till läxa.
Var bor du?
Svartå på somrarna, Åbo under skolåret.
Trivs du där?
Ja
Har du haft sex idag:
Nej.
Hur svarar du i mobilen:
Beror på vem som ringer. Nå hej oftast, ringer Pg eller mamma kan jag svara typ vad som helst.
Vem ringde du senast?:
M
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Vad han gjorde och så.
Brukar du komma i tid:
Har skärpt mig och börjat komma i tid faktiskt!
Hur känner du dig nu:
Flunssig, trött men ändå motiverad att få saker gjorda.
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart?
Vad tycker du om fötter:
Helt ok.
Vad saknar du:
M
Hade du en bra kväll igår:
Gjorde inget extra, shoppade lite födispresenter, drack te framför tvn och slötittade på Dietit vaihtoon & South Park. Läste skolbok.
Favorit dryck på morgonen:
TeNär brukar du oftast gå och lägga dig:
Mellan 23-01
Är du blyg?:
Lite, men försöker aktivt att inte vara det.
Sysslar du med någon idrott:
Inte idrott direkt, men går på lite olika jumppor, yoga och promenerar/joggar.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Samma fråga som i förra listan...tror nog det.
Har du spytt offentligt:
Har väl hänt hehe.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Måste fundera på saken
Är du nöjd med ditt liv:
Just nu-ja.
Är du bortskämd:
Nej, tycker inte det.
Vad gör du i morgon:
Är i skolan på träningar, flyttar vårt office, har en megaförfest i kämppän före back to school på Apan, äter säkert nattmat. Kebab <3
Vad är det värsta du vet?:
Falska människor, folk som inte håller det de lovar, djurplågeri.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja, jag har jättebra vänner.Vad skulle jag göra utan dom.
Jag vet inte, försöka skaffa nya säkert.
Vad är det finaste du fått?:
Kärlek, WilmaEn speciell dag du minns:
Studenten, den här hösten kommer jag att minnas eftersom det känns som allt har klickat, är nu påriktigt Åbobo och studerande och lever studielivet.
Du samlar på:
Har blivit så att jag samlar på smycken, köper nya ofta.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Behöver inte ringa nån för bor med tre av mina bästa vänner :)
När grät du senast:
Till nån film för ett tag sedan. Eller nej, kvällen före jag flyttade till Åbo och insåg att det var min och M´s sista natt på länge som sambon eftersom vi inte kommer att bo i vårt hus nästa sommar.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Investera i bra saker, lägenhet/hus, resa, köpa saker till nära & kära.
Vill du gifta dig:
Det frågades det också i förra listan, svaret är ja. Vet dock inte om jag vill ha ett stort kyrkbröllop men speciellt och personligt måste det iaf vara.
Vill du ha barn:
Senare nångång, två-tre låter passligt
Är du musikalisk?:
Ja
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten eller mjölkBor dina föräldrar tillsammans:
Yes
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Oh ja, många gånger. Speciellt i somras.Biter du på naglarna:
Har gjort det, men bestämde mig i högstadiet att sluta-och det gjorde jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar