tisdag 4 september 2012

First day of school

Kaffe med klassen & coach i 2 timmar, kaffe med klasskaverin, packa upp saker, chill hos syster, gulisöl på Koulu. Tung dag ;D Kommer nog att bli ett bra åt det här har jag på känn!

Dagen blev också ganska så mycket bättre när jag märkte att jag har 45 studiepoäng, dvs exakt det man behöver för att göra Kela nöjda :P får 12 sp till bara jag skriver praktikrapport, läser en bok och skriver reflektion på den. Sen blir det att börja läsa och streta med höstens kurser, projekt och böcker. Men, bara första skolveckan ännu, då får man ju ta det lugnt eller hur? Gulisöl idag, träffade 5/20 gulisar (lite dåligt, vill minnas att nästan hela klassen var med ifjol) och back to school del 1 i morgon. Sen årets första träning och hem till M på helgen. I morgon ska jag (kanske) börja läsa ryska. Har inte gjort en ansökan så får se om jag kan delta alls...hatar när man inte får info från skolan. Ryskan går via ÅA och man måste lämna in en ansökan för att läsa den. det visste jag. Men att den skulle vara inlämnad senast 6 veckor före kursen börjar...no idea. Hoppas på det bästa iaf, vet inte om ryska 1 går flera gånger i höst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar