onsdag 26 september 2012

Three

Dagens trea:

1) Fick hem mitt H&Mpaket idag, innehållande mina första sportleggins nånsin. Blev genast inspirerad och drog iväg på länk. (y)


Parentes mina har lila streck parentes slut.


2) Som den bloggnörd jag är visste jag såklart att Lindex & Missoni gör ett samarbete som kom ut i butikerna idag. Men måste säga att det var en liten besvikelse. Dels var majoriteten av kvinnorna som rotade igenom kollektionen iaf  35+, dels var den ganska dyr men inte så fin. Färgerna ser urtvättade ut. Tantigt och dessutom kommer halva Åbo att vara randiga i höst då.




3) Ryskan som har känts helt omöjlig verkar lite mer förståelig! I alla fall här hemma.. får se hur det går på lektionen i morgon. KVART ÖVER ÅTTA. Seriöst, vem sätter ut ryska på såna tider? Inte en chans att man är vaken då. Dessutom har vi det oxå på måndamoron. Need I say more?

Googlade "ryska", en passligt smart bild för att illustrera min övertrötthet och glädje (host) över det ryska språkets förträfflighet :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar