onsdag 10 april 2013

10.4

Ännu en dag har bara flugit förbi. Men känner mig nöjd, orkade släpa mig till skolan och jobba på portfoliot till Inno med Hanna i några timmar, sen var jag till gymmet i skolan. Undrar varför jag inte har varit dit före i år, så enkelt att träna när man har gymmet i skolan och inte behöver börja gå nånstans. Att man dessutom har tränandet undan för dagen när man går hem är ju ett stort plus!

Eftermiddagen och kvällen har gått åt till att skriva bloggposter till teamets hemsida och till Innobloggen, fixa portfolio, kolla hur många timmar jag har, vilka kurser jag kommer att hinna med under våren och så lite kaffe med kämppisarna mellan varven.

Var också till Kilroy med Hanna, de ordnade en temakväll om Nya Zealand och Australien. Dit ska jag åka nångång, det har jag bestämt. Speciellt lockande just nu var alternativet att hyra en bil/paku där man kan sova, laga mat och åka runt dit man vill. Resefeber!!



Så fint och omväxlande! Dessutom har ju en viss känd filmtrilogi som jag gillar ganska mycket spelats in här!


Just nu väntar jag på att klockan ska gå lite fortare så den blir lite mer så att Marre slutar jobba där i USA. Tidsskillnaden är ju -8 timmar...man kanske skulle kunna ta ett Skypesamtal ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar