lördag 20 april 2013

Lördag

En aktiv lördag! Steg upp redan halv 9 och for sedan till Caribia på Sporttipäivät. For på kehonkoostumusmittaus, var ju inte såå bra resultat men det visste jag ju redan eftersom jag i princip aldrig har tränat regelbundet. (Förutom när jag red en gång i veckan, från att jag var 5 till jag var 17) Men, precis som jag trodde gjorde det mig mer motiverad till att träna. Så nu har jag ganska bra koll på hur läget ser ut nu, med fett/muskler/vikt osv. Ska träna hårt och sedan gå på en ny mätning senare.

Annars då, promenad i solskenet, kycklingsallad, grape (är ju sjukt gott, varför har jag inte ätit det tidigare?) PPL, Costume, tvätta kläder, städa. Väntar nu på att M ska komma till sin kämppä, ska bli Skypedejt ännu ikväll :)


Snart får man se den här sötnosen :)) Två veckor i USA redan, tiden går nog helt sjukt fort. Snart är det november och han kommer tillbaka <3. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar