måndag 8 april 2013

Måndag

Skola-printa-yoga-laga mat-äta-göra skolarbete. 

Den här dagen har gått jättefort, har inte fått gjort närapå så mycket som jag borde. Har känt mig trött och omotiverad.  I morgon skola 10-16, sen Singstarkväll hos mig. På onsdag har jag bestämt att jobba i skolan och få undan bl.a. portfolio till Inno58 som jag är med i nu på våren, även om det inte skulle locka alls. Så dåligt planerat projekt. Innovativt... Nånää. Alltid svårt att komma tillbaka till vardagen efter ledighet. Insåg idag att jag har tre veckor kvar av skolåret, sen blir det praktik. Var det nu blir, borde få svar den här veckan från de ställen jag har sökt till. 

M har fått netti till sin telefon så nu kan vi Whatsappa ^^ Känns mycket bättre då man kan skicka meddelanden som vanligt, och inte måste fundera på att det blir jättedyrt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar