fredag 19 april 2013

Helg

Kom just på att förutom nästa vecka (sista skolveckan  för i år, när hände det??) har jag en normal termin kvar av studier, nämligen nästa hösttermin. Våren -14 är jag i Kroatien på utbyte, hösten -14 skriver jag examensarbete (och blir färdig?). Näe, tror det blir dimission & restonompapper våren -15.

Fattar inte hur tiden går så fort, tycker vi började precis?

Nu tar jag helg, fick in en bokessä idag och var på Kick out för Inno så är riktigt nöjd. Hann med en minishoppingtur med JLo och Nanna också, köpte en drickaflaska, sportbh och två ringar.

I morgon ska jag till Caribia på sporttipäivä med Marianna & Kaisa, på kehonkoostumismittaus (hjälp!), introduktion av deras nya gym och på en föreläsning om kost och träning. Ser fram emot det! Hoppas att mittauksen får upp träningsmotivationen hehe. Dessutom ska det vara sol och varmt resten av helgen så tänker mig långlänk och läsning i solen/på uteservering. Cant´t wait!

Lite träningsinspo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar