måndag 1 december 2014

Lillajulshelgen

Blev en liten bloggpaus över helgen, har haft fullt upp!

På Fredag skrev jag klart praktikrapporten och gick ut i skogen med doggen. På kvällen drog jag och Malin till Karis och Dino Dina, där Linda ordnade bloggkväll! Bjöds på glögg, pepparkakor, mingel, utlottning av en fin klänning (som jag tyvärr inte vann), goodiebag och -20% på köp! Detta ledde till att jag köpte mitt första par Jeffery Campbells, ett par svarta Litas! Materiell lycka <3


Bild Weheartit

lördagen blev det städning på förmiddagen, kaffe med vännerna hos Anette, fixas inför kvällens julfest. Sen slängde vi av doggen hemma och styrde kosan mot Ekenäs & Skuffis julfest. Sov över hos Anna & Oskar, där blev det också förfest före vi gick till festplatsen. Bra sällskap, julmat, snapsvisor, vin, julstämning. Detta var tredje gången på Skuffis (som alltså är agrologernas ämnesförening) julfest för mig, lika lyckat som alltid!

Var alltså där med Marre, men hade inte nån bild på oss från kvällen, eller så många bilder i allmänhet hehe. Här kommer några!


Selfie på vessan, ignorera vessan haha.

Jag och Sonja!
Suddig selfie på mig och syster, the blonde & the brunette

söndag bjöd Anna & Oskar på bacon och ägg till morgonmål och så kollade vi på Beethoven som råkade komma på tv. Vid tretiden körde vi hemåt, in via Karis & köpa pizza och så hemhem efter Maya. Hon var lika trött som vi efter ett dygn hemma med alla djur :) Resten av kvällen spenderades i soffan kollandes på film. 

Idag är det första december, har börjat skriva på nästa praktikrapport (ja, har varit lat och inte skrivit dem tidigare), kollat hur många kurser jag har kvar (bara 15sp + slutarbetet, woop!), röjt upp i klädskåpet, köpt födelsedagspresent åt syster (ute i god tid för en gångs skull!) gått ut i kylan och konstaterat att Maya nästan växt ur sin tröja- när blev hon så stor? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar