måndag 29 december 2014

29.12

Blev en liten bloggpaus över julen (eller, skriver ju inte så ofta annars heller men kan ju skylla på julen hehhe). Lugn och skön jul hade jag iaf, mycket mat och fina presenter.

Happenings sen jag skrev sist;
-har varit på polttare som jag även var med och planerade. Kul!
-har köpt min första bil, en grå Renault Megane från -02. Så skönt när man kan åka vart man vill, när man vill!
-har börjat skriva på slutarbetet, insåg att det sist och slutligen inte är såå mycket tid kvar att skriva om jag ska bli klar till våren
-firat att Jennifer är tillbaka i Finland med GNO i Åbo
-skärmen gick sönder på min telefon så den är på service. Under tiden får jag stå ut med en simpukka-Samsung utan netti och kamera. Räknar dagarna tills jag får tillbaka Lumian!

Nu är vi inne på årets sista vecka, ska slänga ihop en årsresume idag eller imorgon!

Nyårsplanerna är lite öppna ännu, ser ut som att vi kommer vara ett gäng hos oss, lättast så med tanke på doggen. Hon växer så det knakar och är redan fyra månader!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar