måndag 5 november 2012

Books

True story.

Ändrade om i bokhyllan idag. Räknade mina böcker. Kom fram till att jag äger 37 böcker. Eller, I take that back, jag har 37 av mina böcker i Åbo. Sen en hel del hemma också. Älskar att läsa, har alltid gjort det. Läser snabbt och mycket. Helst biografier eller deckare. Mina absoluta favoritböcker är rockstjärnors biografier, de är så fascinerande. Vissa böcker kan man läsa om och om igen, som Muminböckerna eller Harry Potter. Vet inte hur många gånger jag har läst HP, men många är det. Nästan fler gånger än jag har sett Lord of the Ringsfilmerna ;) En annan favorithobby. Kan dem utantill, sitter och säger replikerna före skådisarna säger dem. Hehe. Wonder why ingen annan än PG vill se dem med mig? ;D

Funderade på att ordna böckerna i färgordning, men kom fram till att jag har för få. Måste köpa fler. Nå, beställde tre st från cdon igår; Den långa vägen ur helvetet (om Marilyn Manson), Spelet och Only young twice (om Europe).

Funderade på mitt rum och min inredning, kom fram till att jag behöver en fotölj, en stor spegel och en drömfångare. Har sökt efter en sån länge, men har inte hittat någon fin. I´ll keep looking.

Dagens materiella behov

Että sellaista. I morgon bär det av till Kimito ön (viktigt det där med ön har jag fått lära mig ;)) på studiebesök!

5 kommentarer:

  1. Laga vi int i 4H då nångång för 15 år sen drömfångare?! om du letar så kanske du finner din nånstans hehe

    SvaraRadera
  2. haha, kan nog hända :D men tror att dom kanske int e så hemskt representativa...

    SvaraRadera
  3. Hur kunde vi missa 24e oktober..? Le Saganomringendayi rivendellmedgandalf ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  4. Ta hem ettan så ser vi den på sönda? :D

    SvaraRadera