tisdag 27 november 2012

Dagen

Gårdagens hyperenergi ledde till 2 saker idag:

A) Jag försov mig, borde ha haft tyska kl 10 men vaknade först 11.

B) Mitt gymande ledde till att jag idag har sjukt i ALLA benmuskler och går som en 90-årig tant.

Dessutom är jag superlat. Men det är helt okej, har kurserna under kontroll och bara en bok kvar att läsa före jullovet (lånade den idag).

Ryskan är sen en helt annan sak. Efter morgondagens lektion har vi TRE lektioner kvar före tenten. Jaiks. Men, idag ska jag bara göra undan läxorna, sen ta det lugnt. Tänker läsa på torsdag och fredag istället.
Läxor, sen Once upon a Time!

3 kommentarer:

  1. ja ladda för en vecka sen ner dedär once upon a time o tänkt nu börj si de, de verkar helt otroligt bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja ha bara sett 2 delar, men de verkar nog vara bra! :)

      Radera