onsdag 28 november 2012

Bra dag

Idag har varit en bra dag. Jag har utmanat mig själv och varit host för Turismdagen vi ordnande med några från teamet, för alla turismstuderande. Vi hade lyckats få intressanta föreläsare och diskussionstillfället om hur man kan utveckla vårt studiesätt sammanfattade på ett bra sätt allas tankar. Jag har returnerat en skjorta som jag egentligen inte behövde, köpt vinrött läppstift till lördagen. Panikerat över vilken väska jag ska köpa-hittat den perfekta i kämppisens skåp.Satt ihop hela outfiten till julfesten i tid. Hittat del 2 av pojkvännens födispresent, skönt att ha det klart! Fixat med ett hemligt projekt hela veckan, har bokat in ett möte till fredagen. Hoppas det löser sig då! Har också bokat in frissatid till fredagen, äntligen :) nu är det en skoldag kvar, med träning och ryskastudiecirkel, sen bär det av till Ekenäs för ett fullspäckat veckoslut med Marre, Sonja och en hel del andra!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar