måndag 5 november 2012

Ny vecka

Bestämde mig idag för att sluta stressa över onödiga saker.

Inte ha så höga krav på allt, men samtidigt ställa ultimatum åt mig själv. Bestämma mig för att nu far jag på länk, sen kan jag se på tvserier. Och nu läser jag 1 kapitel ur skolboken som jag inte alls skulle orka läsa, sen kan jag läsa ett kapitel 50 shades of Grey. Slippa allt "jag borde..." tänkande som bara blir och plåga en sen när man inte får nåt gjort. Göra det och sedan ha det undan och kunna göra annat med gott samvete.

Veckan började bra med yoga. Det är så avslappnande och samtidigt känner man att man gör något. Det känns i alla muskler när man tänjer och man kan stänga av allt och bara lyssna på musiken. Ska börja gå varje vecka har jag bestämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar