onsdag 23 oktober 2013

Dagens...

Glädje: Att utbytet börjar bli mer verkligt och konkret
Förväntan: På lång sikt: våren. På kortare sikt: Julmys
Outfit: Leggins, topp (båda svarta) och blårandig tröja
Jobb: Två möten
Hopp: Att jag blir frisk så jag kan börja träna!
Träning: Promenad till och från skolan
Humör: Lite flunssig ännu, men piggare
Borde: Skriva min del av en projektrapport, göra tyskaläxa
Dåliga samvete: Att jag har blivit så lat med tränandet
Framsteg: Möte angående utbytet idag
Vilja: Att Hirvensaloprojektet lyckas
Miss: Började just kolla på fel GG avsnitt, omg! Haha näe, har inte mokat idag vad jag kommer ihåg.
Ord: Kroatien.
Låt: Veronica Maggio-Hädanefter
Saknad: Marre. Kommer hem från Sweden på fredag!
Beslut: Se ett avsnitt GG till eller göra nåt vettigt?

Favoriten just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar