tisdag 22 oktober 2013

Work hard, play hard

Värsta maratondagen i skolan idag, 9 till fucking 17:30. Som tur hade jag blomkålssoppa klar när jag kom hem och efter några avsnitt Gossip Girl, tända ljus och Veronica Maggios nya Handen i Fickan Fast Jag Bryr Mig (så bra!!) orkade jag t.o.m. räkna mina timmar som jag har skrapat ihop hittills i höst. Blev riktigt förvånad när de exakt räckte till den 6sp kurs som just tog slut! (eller okej, lite på en vecka sen men iaf) Har böckerna lästa så nu ska jag fylla i en kursprestationsblankett och lämna in den imoron, sen kaching-studiepoäng!

Flunssan har börjat lätta, känner mig ivrig att äta hälsosammare och ska börja motionera mer igen när jag känner mig frisk. Provade årsfestklänningar på skoj när jag var hemma på helgen, den jag hade på årsfesten i mars 2012, d.v.s 1,5 år sedan, gick inte ens nära på fast!!!  Så nu är det hälsosamt som gäller. Har blivit så förslappad i höst att det är riktigt hemskt. Men det ska det bli ändring på nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar