torsdag 17 oktober 2013

Long time no see

Sen sist har jag:

-ordnat en superlyckad överraskningsfest åt Marre, han anade ingenting!
- firat vår fyraårsdag med Marre i Åbo, mat på Amarillo och så film.
- varit till en stuga med klassen, skönt med lite ledigt mitt i veckan. Super väder, bastu, mat, några cider, massa skratt. Älskar verkligen mitt team :)
- skurat vår frys som gick sönder för nån vecka sen. Myyys.

Idag ville jag bara slöa och se på serier så blev glad när vår coach meddelade att hon är sjuk och att vi inte kan ha möte idag. Satt precis och funderade hur jag skulle orka byta bort mjukisbyxorna och släpa mig till skolan. Score!

Så planerna för idag är: kolla på serier, läste Costume, äta, kolla igenom Nellys rea.
Oj vad tungt det låter ;)


Årsdagskäk på Amarillo



Hösten när den är som bäst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar