fredag 17 augusti 2012

TGIF


Nu har jag (tror jag) jobbat färdigt för den här sommaren! (Ska kanske måla en bastu ännu men we´ll see) 2 veckor ledigt nu då före skolan börjar :) Såg en väderleksprognos för nästa vecka, 14 grader lovades enligt den. Noo, ska ju vara sol och varmt ännu i två veckor så jag hinner bli brunare före skolan börjar? Please?

Nå iaf. Målade idag igen, var och ansökte om nytt pass, hemhem ett varv och leka med Rambo ( han har vuxit massor!). Nu lackar jag naglarna med ett silvrigt nagellack och funderar vad jag ska ha på mig ikväll. Blir roadtrip till Pärnå och fieest. Klädkris big time! Hatar när man inte vet om man kommer att vara inne eller ute, hur ska jag då kunna planera en awesome outfit som man kan ha på hela kvällen? ;D Om jag tar klänning och sen så ska vi sitta ute, då fryser jag ju ihjäl/måste byta till byxor. Sånt gillas inte! Det är ju sommar ännu, men ska ha en somrig outfit då juh.

Okej nu ska jag aktivera mig. Vår skjuts kommer om en halvtimme och jag har inte packat, valt kläder eller sminkat mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar