måndag 13 augusti 2012

WKND

Helgen spenderades i Åbo med Jennifer! Shopping, chill, film & pizza, inredning efter IKEAbesöket på lördag. 2 landepaukkun + buss till IKEA? Hehe. Eftersom vi inte visste var vi skulle stiga av satte vi oss längst fram i bussen så att chauffören kunde säga till sen när vi skulle hoppa av. Bad decision. Han luktade så sjukt mycket svett att vi båda blev illamående. Illamåendet gick först om när vi kom till IKEA och frossade köttbullar och mos + efterrätt. Köpte en del till mitt rum, har ju flyttat till Mariegatan i början av maj! Kommer att bli ett bra år har jag på känn, Åbo och kämppä med 3 av mina bästa vänner :))

Förutom att fixa i ordning mitt rum blev vi inspirerade att göra något åt köket. Before: en vit, tom vägg.
After:


Blev ett ihopplock av överlopps saker, riktigt snyggt om jag får säga det själv ;)


Och så här ser mitt rum ut! Älskar vita väggar och ljusa rum i allmänhet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar