torsdag 21 mars 2013

Ansökan och uppsats

Skickade in min ansökan till Kilroy idag, de har ett samarbete med en organisation i USA som söker praktikplatser åt studerande. När de har fått den ska jag ha en Skype-meeting och diskutera mer om vad jag vill och vart. Har samtidigt försökt hitta lite på egen hand också, har kontaktat en turistbyrå i en stad ca 1h från Ms praktikplats. Grand Forks heter staden. Devils Lake finns på andra sidan. Random namn!
Nu får man bara vänta och se vad som händer!

Håller på och skriver en tyska uppsats för tillfället, hela 120 ord ska den vara. Men går långsamt.
Flunssan vill inte ge med sig, var i skolan idag eftersom jag inte orkade vara hemma längre. Men huvudet är fullt med snor, öronen i lås och halsen kliar. Not so fun. Speciellt inte då man har ståplats till Adam Lambert i morgon... Ska pimpla Finrexin och sova och hoppas jag mår bättre i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar