tisdag 5 mars 2013

Tisdag

tjeenare mannen! bloggen kändes för mörk och dyster så ändrade om lite :) trodde redan det var vår på väg, men så kom det ju lite snö igen i helgen. men, det är +1 just nu ser jag, yaay! kanske den här snön smälter bort nu då.

februari kom och gick, nu är det redan mars! slog mig just att det nu är en månad tills M åker till USA för sju månaders praktik. om allt går som jag vill hoppas jag att kunna åka till USA på praktik i sommar/höst. men eftersom han inte vet var han ska praktisera ännu så har jag inte kunnat söka någon praktikplats. hoppas på mer info snart! har sökt lite praktikplatser här för maj och juni så man inte är sysslolös sen. nu måste jag ställa in mig på att distansförhållandet blir lite annorlunda snart då. men 4 veckoslut kvar ännu iaf :) (eller mer, han vet inte ännu när han åker)

nu ska jag kämpa lite med tyska adjektiv och sedan se på once upon a time.
ensam på 100 km2-helt skönt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar