måndag 11 mars 2013

Helgen

Veckoslutet kom och gick och spenderades i Västra Nyland. Sökte fram kläder som jag ska sälja på loppis nästa söndag, strk, vek och prissatte dem. Blev en hel del, hoppas att jag får det mesta sålt :)Hann vara hemma med alla odjur, festa lite med gänget och ha en slö söndag.

Imorse skulle jag ta mig till Åbo, hade kollat upp att det går ett tåg från Ekenäs till Karis kl 07.25 , byte i Karis och så via Åbo till Pargas för att jobba med veckans stora projekt, utvecklandet av Malmen . Men, hade missat detaljen att det var en junabussi och inte ett tåg som gick då. Så befann mig på fel ställe och undrade varför tåget aldrig kom :P 

Har försökt göra skolarbete men min dator har blivit _så_ trög! när jag skriver det här kommer all text med en fördröjning, man kan max ha en flik igången och ändå händer saker väldigt långsamt. Suck, skulle inte ha råd att köa en ny dator just nu...

Missade mellofinalen, såg den på söndag istället. Liten tragedi för en Mellonnörd som jag ;) Men rätt låt vann absolut! Bra sångare,en utmanande låt som man blir glad av. Robins reaktion när han insåg att han hade vunnit var ju bara för söt :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar