onsdag 20 mars 2013

Ny vecka

Födelsedagsfest, krabbisdag, loppis och flunssa. Så har det sett ut sen i fredags. Har varit hemma ett par dagar med feber, snuva och ont i halsen.

 Lyssnar på Thirty Seconds to Mars nya låt, Up in The Air. Inte lika slående som många av deras tidigare låtar, men Jared har en av de härligaste rösterna jag vet. Sådär passligt raspig, lite dirty och man får gåshud då han sjunger. Har sett 30stm live två gånger och jag måste säga att det är några av de bästa keikkorna jag har varit på. De kommer ju hit i juni igen, till Rock the Beach. Rikitgt bra line up där måste jag säga, Green Day, Billy Talent , Rammstein, Paramore, Queens of The Stoneage... Men såklart är ju de band man vill se utspridda över alla dagar. Skulle bli tredje gången jag ser både 30stm och Billy Talent ist. Båda helt lysande liveband! Får se senare om man har råd/sällskap!

Billy Talent 2010 @ Ishallen. 

Jared Leto @ Stockmann
Plötsligt stod han bland publiken och sjöng!
30 STM @ Ishallen 2010
Blir keikka på fredag igen, Adam Lambert den här gången! Såg honom live 2011 i Kabelfabriken, nu blir det lite större-Hartwall Arenan & ståplats! Första stora keikkan med ståplats, blir intressant! Har följt med Adam ända sen American Idol, fastnade för hans fantastiska sångröst och karisma. Han har ett sjukt brett register och sjunger jättesäkert. Är inte ett så stort fan av hans låtar, mer av honom själv. En av de bästa sångarna jag vet! Ska och se på honom med PG och Hanna. Blir kul :)

Mr Lambert 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar