söndag 22 december 2013

22.12

17. Berätta om hur en perfekt dag ser ut för dig.
En perfekt dag...gillar spontana dagar, då man inte har några förväntningar och det kan bara bli bra :)

18. Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör.
Jag vill absolut besöka många ställen innan jag dör, men Sydamerika (speciellt Brasilien), Australien och Island vill jag absolut hinna se. 

19. Berätta om en vän som bor långt bort.
Har turen att inte ha vänner som bor så långt bort, längst bort bor Sonja (Helsingfors) och Malin, Anette, Helena (Ingå-Svartå).

20. Berätta om vad du önskar dig i julklapp.
Önskar mig en ny telefon, Iittalas Essence-vinglas, Torka aldrig tårar utan handskar-böckerna och plattång. 

21. Berätta om någon som du älskar.
Jag och Marre har varit ihop i 4 år och 2 månader nu, älskar honom så mycket!



22. Berätta om något som du är beroende av.
Är inte direkt beroende av något, bloggläsande kanske då haha. Näe, läser många bloggar men gör det för att det är kul. 


1 kommentar:

  1. Du sa att din pojkvän gått i skola i Ekenäs, han liknar en som ha gått på Agrolog eller Skog i Novia... e de samma person månne? :D Liknar iaf jättemycket utgående från bilden... :D

    SvaraRadera