onsdag 4 december 2013

December

Blev en liten bloggpaus, har sysselsatt mig med fackuppsats, bokföringsuppgifter, kläd-swopping, glöggrunda & utflyttningsfest, julfest, krabbis och så lite feber på det. Tillbaka i Åbo, borde fixa kämppän i representativt skick eftersom vi har visning idag. Hade inte alls tänkt på att nån kanske vill se vår kämppä också före vi flyttar ut... 

Två deadlines den här veckan, veckoslutet har jag ingen aning om hur det ser ut ännu. Finns det snö jobbar jag hela helgen, om inte så blir det lutfisk och födisfest. 

Blir 4 luckor på en gång i min julkalender, tar två nu och två senare.

1. Berätta om hur du är som person.
Jag som person? Jag är laid-back, men gillar ändå att organisera saker och ting. Jag är (tror jag själv iaf) ganska lätt att umgås med. Jag kan vara ganska envis och tycka att min åsikt är rätt, men om jag har fel kan jag erkänna det. Jag kan inte vara sur eller arg länge. Har lätt för att skratta. Trivs bra med mänskor, men nästan lika mycket för mig själv. 

2. Berätta om staden som du bor i.
Jag bor i Åbo och trivs hur bra som helst! Tycker att Åbo är passligt stort, en stad, men inte för stor. Här finns allt man behöver, många vänner och det mesta är på gångavstånd. Vill man åka hem går det relativt lätt och smärtfritt (oftast) med tåg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar