torsdag 5 december 2013

5

5. Berätta om vem du var för ett år sedan.
Mycket är lika som för ett år sedan, bor i samma lägenhet, studerar samma sak, har samma pojkvän. För ett år sedan var jag ett år yngre, håret var kortare, jag var latare och åt sämre mat. Jag var inte lika motiverad som nu, sökte efter en praktikplats i USA som sen inte blev till något. Jag är modigare nu än då, fast jag vågade bli Nowents ordförande förra året, vilket var en bra början. Jag studerade för andra året ifjol och tyckte att slutarbete och examen, det är något låångt fram i tiden. Jag tog det ganska chill, allt flöt på utan att något särskilt hände.


För ganska exakt 1 år sedan såg jag ut så här.

Idag har jag:
-visat kämppän åt två av dem som kommer att bo här efter oss, kl 08:15...
-missat att vi inte har Skypeträning idag, utan vanlig så missat all skola jag hade 
-skrivit fackuppsats, inne på sida 12 nu och den är inte klar ännu (deadline 23.59)
-druckit kaffe med Sonja & Nanna
-stressat över bokföringsuppgifterna som ska vara klara på söndag. Fattar inget av dem!

Kommer att åka hem idag, ser inte ut som det kommer att bli snö nu genast. Helgens planer ser ut såhär: bokföring, bokföring, bokföring, lutfisk, bokföring, födisfest, bokföring och så lite promenader med hundarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar