söndag 8 december 2013

Söndag

7. Berätta om ett av dina favoritminnen.

Minns speciellt bra i somras när jag efter 19 timmars resande, flygbyten, security checks och väntande äntligen ser Marre igen efter 4 månader på olika kontinenter :)

8. Berätta om ett av dina favoritplagg.
Har många favoritplagg! Men just nu älskar jag mina nya läderstövlar :) Passar till allt och är varma. 


Tillbaka i Åbo efter en långhelg hemma. Har hunnit med skogspromenad, bastu, kaffe med flickorna, lutfisk, en helt awesome födisfest och så fick jag inskickat mina bokföringsuppgifter precis! Så skönt, har varit en tung vecka med deadline för både bokföring och fackuppsats. Nu har jag två semilugna veckor skola kvar före det blir jullov. Tänk, mina två sista vanliga skolveckor i Novia? Efter årsskiftet blir det praktik och utbyte, sen mer praktik och slutarbete. Tiden går nog fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar