onsdag 4 december 2013

3 & 4

3. Berätta om din bästa vän.
Jag har många bra vänner, men min bästa vän heter Sonja och vi har känt varandra sen lekis. Har gått på samma klass tills vi blev studenter, nu ses vi tyvärr inte så ofta. Men då vi ses, har vi skitkul! Senast på lördag. Helt amazing fest, var hemma halv 8. Vi har lika bra humor och skrattar åt saker som ingen annan (okej, PG) tycker att e roliga. Mamma mår dåligt! Trots att vi ses sällan så vet jag att jag kan lita på Sonja i vått och torrt och tala om allt med henne. 

Små teinin i Vasa (Shit vilka urringningar!)
 
Party!
Sommaren 2012

I somras

4. Berätta om en person som du ser upp till.
Jag vet inte om jag ser upp till någon speciell person? Men sådär överlag ser jag upp till personer som vågar följa sina drömmar och brinner för det de gör. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar