fredag 2 januari 2015

2015

Hur firade du nyårsafton?
- Fanns inga egentliga planer så nån dag före nyårsafton bjöd vi in dem som inte heller hade några planer till oss. Så vi var sju personer och en dog. Gjorde potatissallad och getostsallad, sen hade Marres mamma gjort en nachoplate. Vi spelade ölspelet, åt, drack och talade. 

Vem pussade du på tolvslaget?
- Blev ett lite annorlunda tolvslag i år, då jag blev inne med Maya när de andra gick och skjuta raketer. Hade Malin som sällskap så det blev en tolvslags-kram istället. Och skumpa såklart.

Vilka datum ser du framemot 2015? - Morgondagen, Moa och Roopes bröllop! Annars har jag inga speciella datum jag ser fram emot, men våren/sommaren då det blir varmt igen. 

Någon du hoppas ska hända?
- Att jag får en massa motivation till träning och skolarbete.

Vem tror du du kommer spendera mest tid med 2015? - Marre & Maya

Har du något nytt projekt på gång för 2015?
- Njaa, bli färdig restonom är ju ett projekt, och att hitta ett jobb efter det. 

Kommer du flytta under 2015?
- Nej, kommer att bo på samma ställe helt året, första gången på länge det händer!

Vad kommer du lägga mest pengar på? - Antagligen mat och bensin. Tråkigt, jag vet.

Kommer du byta jobb/avsluta studier?
- Avsluta studier och förhoppningsvis få ett jobb

En filmpremiär du ser framemot?
- Sista delen av Hungergames

Vad gör du sommaren 2015?
- Sommarjobbar, solar, umgås med vänner, grillar och tar det lugnt. 

Något du vill satsa mer på?
- Träning

Ska du resa under 2015? 
- Hoppas det! Blev ju 16 länder ifjol, tror inte det blir riktigt lika många i år hehhe. Men Amsterdam, Riga och Stockholm/Köpenhamn skulle jag vilja hinna med i år. Eller vem vet, kanske det blir någon längre resa i höst efter en sommar av flitigt arbete?

Personer du ser framemot att få umgås mer med under 2015?
 - Alla egentligen, man ses för sällan.

Vad kommer du göra annorlunda under 2015? 
- Jag ska försöka att inte skjuta upp allt och hitta på mer saker att göra, istället för att bara vara hemma och se på tv-serier. 

Sist med inte minst, vad är dina nyårslöften? 
- Kommer att ha karkkilakko i ett år och så lovade jag mig själv att börja träna. (kliché, jag vet.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar