tisdag 27 januari 2015

Saker som jag inte gör

Ville också göra den här Jag gör inte-listan som finns på typ alla bloggar just nu. 

Jag använder sällan smink. Jag tvättar inte bort sminket på kvällen om jag har smink. Jag dricker inte öl.  Jag duschar inte varje dag. Jag planerar inte för framtiden. Jag stressar inte i onödan.  Jag dricker nästan aldrig limsa. Jag köper aldrig lök. Jag hittar inte på nyheter. Jag förstår mig inte på finsk humor eller finska filmer. Jag har inte bestämt mig för vad jag vill bli som stor. Jag diskar inte före diskbordet är fullt med disk. Jag tränar inte tillräckligt. Jag kommer inte ihåg att ta mina vitaminpiller eller magnesiumtillskott alla dagar. Jag vill inte ha barn på länge. Jag tycker inte om att stiga upp tidigt. Jag är inte en storlek 36. Jag använder inte tandtråd fast jag borde. Jag dricker nästan aldrig upp allt kaffe/te jag har i koppen. Just nu skriver jag inte så aktivt på mitt slutarbete som jag borde. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar