måndag 8 oktober 2012

4

Puust. Blev precis klar med ett litet hemligt projekt! Tog längre än jag trodde det skulle ta och var sist och slutligen ganska krångligt och måste blanda in fler personer än jag trodde. Men, nu är det klart och beställt! Skönt att ha det undan. Då är det bara att vänta och se om det hinner fram i tid...

Och jo, jag vet att jag har ett dåligt liv när jag producerar fyra blogginlägg på en dag. Men jag är sjuk och har det tråkigt. Tänk bara på Kissie, hon har typ 5-8 inlägg  per dag, alla dagar! Och får betalt för det? Nån som vill pröjsa åt mig också kanske? ;)

PS. Jag läste just att om man drömmer om att tappa sina tänder beror det på att man är jättestressad. det brukar jag ju drömma typ en gång i månaden? Känns riktigt verkligt när tänderna bara börjar smulas sönder och lossna.. myyys. Men p.g.a. stress? Tycker inte jag brukar stressa ens? Kanske man gör det undermedvetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar