måndag 22 oktober 2012

List

1. Vad/vem får dig lycklig? nära och kära, lax i alla former, blåbärsshottar, lediga sommardagar vid en sjö, att skratta med vänner, att bo i Åbo, spontana kvällar med de jag gillar bäst, mitt liv just nu.

2. Favoritartist? har alltid tidigare haft ett favoritband som jag fanittar massor, men just nu finns inget. mycket svenskt dock. 

3. Bästa sommarminnet? första reaktionen var att jag inte minns något av sommaren. sen tänkte jag på att jag bodde med M, att allt blev bättre än det var i början av sommaren och att det var en lugn och fin sommar. 

4. Hur nöjd är du med ditt utseende på en skala från ett till tie? beror helt på dagen. vissa dagar en etta, andra t.o.m. en nia. idag är det en åtta :)

5. Framtidsplaner? tycker inte om att planera speciellt långt fram i tiden. det längsta jag tänker är typ..tills lördag? :D

6. Konstiga vanor? finns många! sjunger nästan alltid, oftast också i stämmor (fast jag inte kan sången). är för rastlös för att se på filmer ensam. har alltid grym beslutsångest, oberoende om det gäller vad jag ska äta eller vad jag ska studera. hatar att blanda in mjöl i degar med händerna, får rysningar bara jag tänker på det. 

7. Berätta kort om din familj? föräldrar, två småsystrar. plus lite håriga små och stora odjur. 

8. Bästa vänner?  finns många :)

9. Favoritbloggar? läser allt för många, tar egentligen upp allt för mycket tid. Men Kenzas gillar jag för att hon alltid ser så bra ut och klär sig superfint. Tyras för att hon både skriver ytligt och dessutom erkänner när det inte går så bra. too many parties för att där alltid finns vackra och inspirerande bilder. Pessis för att hon driver med sig själv, skriver motiverande om kost och träning plus att hon vågar sticka ut från hur man "måste" vara på en liten ort. Egoinas för att hon är rolig och kan driva med sig själv. kort lista på de bästa, men läser säkert...25st?

10. Största förändringen i ditt liv? sommaren 2012. en ny start på många sätt.

11. Tatueringsdrömmar? en (eller flera) tatueringar kommer att skaffas i nåt skede. måste bara komma på det perfekta motivet först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar