onsdag 17 oktober 2012

Senaste


Låt: rihanna-Diamonds har snurrat på i huvvet idag.
Film du såg: the Prestige, lite småskum film om magiker.
Bok du läste: förutom skolböcker, 50 shades of grey
Mat du åt: semla och te
Kram: Marre
Puss: av Marre före han for igår morse
Känslan: en blandning av stress inför ryskatenten och besvikelse över mig själv för att jag fick så lite gjort idag.
Bråk: har inte haft ett riktigt bråk på länge. (ta i trä!)
Resa: gjorde den långa resan Svartå-Åbo på lördag
Glädje: på veckoslutet över att jag har en så härlig pojkvän
Längtan: efter en resa till sol och varmare breddgrader
Dröm: minns inte
Personen du träffade: Annica i köket
Person du pratade i telefon med: min mor
Personen du fick sms av: Marre
Gången du var utomhus: när jag kom hem från skolan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: hmm? för nån vecka sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar