måndag 8 oktober 2012

Every year...

Tänkte här om dagen att jag har klarat mig ovanlig bra den här hösten, knappt varit sjuk alls. Gissa om jag blev sjuk? -.- Har väldens sämsta immunförsvar. Tänkte att det skulle vara bättre eftersom jag har försökt äta hälsosammare och motionerat mer, men nej. Nå, nåt positivt med dagen, slapp iaf ha ryskaförhör i morse. Och har varit ganska aktiv också, fast jag sov länge har jag ändå hunnit läsa 90 sidor av en skolbok, Sounds like branding. Läser man om nåt intressant går det snabbt. Boken handlar om hur företag använder och borde använda musik i sin marknadsföring.

Men nu lite DH, känns som hjärnan inte kan ta in mer information idag. Ganska skönt att krypa upp i soffan med en kopp te, världens skönaste tofflor och en filt. Men många dagar orkar man nog inte med det...let´s hope att man orkar till skolan i morgon. Borde gå på turismtyska, första lektionen för kursen. Men det är morgondagens problem.

Jag idag



1 kommentar:

  1. ja had precis samma. prata med skolhälsovårdaren förra veckan o hon fråga om ja sluppi bihåleinflammationen sen förra våren o jag ba "joo, ha int haft nå problem me dem" - en vecka senare går ja på antibiotika -_______- dont jinx it

    SvaraRadera