lördag 6 oktober 2012

V 40

Den här veckan har vi jobbat på med våra modeshower-gick superbra! Nöjd uppdragsgivare & publik, vad mer kan man begära? Kul att fixa till sig varje dag, få håret lockat, sminka sig mer än vanligt och ha på fina kläder ^^ Men samtidigt är det skönt att ha det undan.

Alla modellerna, dvs delar av Nowents!

Igår gick vi på stan med PG, shoppade lite och så bjöd hon mig på mat i Amarillo. Sen gick vi hem till henne och hade filmkväll, såg The Other Boelyn Girl och Across the Universe. Den senare var riktigt bra, innehåller bara Beatleslåtar! Majoriteten hade jag aldrig hört, mycket bra men också helt weird texter. Gjorde smooties och åt gurka med dipp. Mysig kväll ^^

I morse drog jag ut på morgonlänk i det härliga solskenet. Sen har jag städat, gjort skolarbete, kollat på Desperate Housewives och tagit det lugnt. Är ensam i kämppän, så gjorde god mat åt mig; köttbullar med tsatsiki, ugnsgrönsaker och klyftpotatis. Ligger nu framför tvn och kollar på Pirates of the Caribbean med en ansiktsmask och massa tända ljus. Skönt med tid för sig själv ibland. Hur mycket jag än tycker om mina kämppisar så måste man få vara ensam ibland.



I morgon ska jag vara aktiv. Länka, läsa ryska, skriva bokessä och kolla på dokumentär. Och kanske lite CH också hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar