tisdag 30 oktober 2012

Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår? Fick kallrökt lax!

Vad gjorde du klockan 8.00 i morse? Körde lillasyster och mamma till skola respektive jobbet.

Det sista du sa högt? Joo. Hejdå.

Det sista någon sa högt åt dig? Okej, ses snart!

Vad har du druckit idag? Te, mjölk, vatten.

Vad är det senaste du åt? Ungskorv med mos och sallad.

Vad är det senaste du köpte? "Knoppar" till min byrå.

Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun.

Vad är det för väder hos dig nu? Höstigt.

Godaste glass smaken? Gillar egentligen inte glass så mycket...isglass, eller sorbet kanske.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Gör väl det?

Drömmer du mardrömmar? Nepp. Enda jag kommer på är att mina tänder faller ut/smulas sönder.

Favoritklädsel? Enkelt med speciella detaljer, som skorna, smycken eller nånting. Mycket svart.

Vad ser du om du tittar till höger? Vår bardisk, tvättställning.

Vad gör dig glad just nu? Känner mig inte så glad just nu. Men ser fram emot fredagen, då bär det av till Hesa & Sonja!

Vad ska du göra härnäst? Skriva bokessä och läsa på ryskan.

Höger eller vänsterhänt? Höger.

Humör just nu? Trött, flunssig, arg på min visdomstand, omotiverad. Vill ha godis!

Favoritgodis? Hehe vilken passande fråga! Äter egentligen ganska lite godis, men om jag äter blir det kolaflaskor och lite choko. Kanske jag måste släpa mig till karkkibutiken och köpa lite motivation...

Kläder just nu? Svarta leggins, svart topp, grå tjock tröja, gråa yllestrumpor.

Sommarplaner? Länge dit! Men hoppas på praktik i USA med M. Ska jobba för det.

Hur många kuddar sover du med? Två.

Morgon eller nattmänniska? Kvällsmänniska. Hatar tidiga mornar, men kan inte sova överdrivet länge heller. Eller vara uppe länge många dagar i sträck. 

Stjärntecken? Fisk.

Stökigt eller välstädat? Välstädat. Men inte pedantiskt dock :)

Vad längtar du efter mest just nu? Att gå och se på Hair, få skolarbetet undan, jullovet.

Gör vad som hellst för att slippa göra skolarbete...men nu ska jag gå och köpa godis, stänga av facebook och skriva klart min essä. Bara 1 1/2 sida kvar (av 2).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar